torsdag 22 april 2010

Hur mycket press?



Hallå ja!

Vill bara lägga in frågan -Hur kul är det inte att David äntligen börjat blogga? Man förstår honom att han vill göra sitt bästa med att kasta in underhållande inlägg...visst kan jag också känna den pressen, men inte just nu.

Nu när denna blogg är så fräääääsch så är det ju väldigt många som läser den endå även fast man bara kastar in skit. Skulle jag skriva hej i ett inlägg, skulle ni bara tycka att det va mysigt att man skrev något.

Jag har btw börjat ta tag i att marknadsföra oss hårt här nu när vi äntligen är på gång. Det är kul att det går framåt. Fick höra från Dave hur bra jag skulle vara som Pr-konsult eftersom jag maaaalt på med att han ska skriva nåt här, kasta upp länkar på facebook osv. Det har ju även gått så långt att jag själv skapat en grupp på facebook.....


Men snart är det fredag och det kan inte bli mycket bättre än att David och Jag ska göra stan imorn och övermorn..


/Mike

Inga kommentarer: